fredag 29 juli 2011

Stämpelkällan söker gäst-DT!!

Stämpelkällan söker sex stycken gäst-DT för två perioder. Skulle vara kul att få prova på detta, så här har jag gjort ett bidrag...


Den härliga stämpeln är en free digi från Stämpelkällan och jag har färglagt den med mina ProMarker. Diesen är från Nellie Snellie och heter "Flower". Textstämpeln är också från Stämpelkällan och den har jag embossat i vitt. Den lila blomman har jag stansat ut med Nellie Snellens "Flower punch", som både stansar och embossar. Både dies, punch och stämpel finns att köpa hos Sandra på Pysselgalen. Vit spets, vita halvpärlor, lila rosett och så några vita rosor fick vara med som dekoration. Papperna är för övrigt från Bo Bunny och heter "Peacock lane plumes" och Peacock lane flowers".



4 kommentarer:

Eva sa...

Härligt kort i fina färger och lycka till med ditt bidrag.
Ha det gott hälsar Eva

citronlime sa...

Men vilket fiiint kort! Tokgillar lila...och håller med dig, stämpeln är så söt!

Kram Linda

Tesa sa...

Underbart kort! Lycka till!
Massor med kramar från mig.
Tesa DT Stämpelkällan

San sa...

Vilken härlig lila färg! Fint att du har låtit pappret få plats att visa upp mönstret.
San från Stämpelkällan