lördag 25 februari 2012

Stämpling + målning/mist

Utmaning 45 hos Scrapperiket är stämpling + målning/mist.


Jag har stämplat med en swirl från Inkido på ett par ställen... och blomman som var ljusbeige, har jag färgat in och sedan mistat.


Idag har det varit vår i luften... härligt!! Kram till alla er som lämnar så goa kommentarer till mig!! :-)

*********************

Nu över till något som jag tyckte var lite kul... :-)
Mitt kort som jag lämnade i utmaning #96 hos Meljens design visas upp som "Oh-So-Special Inspiration" i ett av deras inlägg!! Du kan se det HÄR!

8 kommentarer:

unni's scrappeboble sa...

Kjempeflott kort du har laget :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

Unni
Scrapperiket

Home sweet home sa...

Nydelig kort du har laget, og blomstene ble kjempe flotte.:):)
Ha en fin kveld.:)Klem

Louise sa...

Jätte fint kort du har gjort.
Kram Louise

Anneli Mellstrand sa...

Superfint kort .......

Kram
//anneli

Åsa/asamia sa...

Jättefint kort i gammeldags stil, smakfullt!!

Mahlin78 sa...

Riktigt snyggt kort! Gillar de genomskinliga halvpärlorna i hörnen!

Åh kul att kortet blev framlyft, men det förstår jag så fint som det är!

Kramizar

Lena sa...

Jättefint kort!! Såg också den utmaningen men har ej hunnit göra ngt alster. Så jag håller tummarna för dig!!

ha en bra vecka!!

Kram Lena

Lena sa...

Det är ett riktigt snyggt kort du har gjort. Din färgade blomma är så fin.