måndag 12 mars 2012

Orkidé med färgmatchat kort

Gett bort en orkidé i limegrönt med lite vinrött inslag i... och till den gjorde jag ett väldigt enkelt kort, men försökte matcha färgerna så gott det gick. Såg faktiskt ganska bra ut, men färgen syns inte riktigt på orkidén här tycker jag...


Närbild på det väldigt enkla kortet... svårast var att hitta papperna som matchade blomman!!


Idag har det varit underbart väder här, varmt och soligt. Hoppas det blir så i morgon oxå för då ska jag vara ledig!! Blir nog lite pyssel då tror jag...

4 kommentarer:

Lena sa...

Jättefint kort OCh orkidée!! Kul idé att matcha dem!! Fin textstämpel också ;-)

Ha en fortsatt bra vecka!!

Kram Lena

Eva sa...

Vilken fin present att få, vacker blomma med tillhörande fint kort. Klockrent!!
kram

Lena sa...

Vacker blomma och vackert kort. Du har lyckats bra med färgerna. Ja, sol hoppas vi på i morgon med. Kram

Galenskap och lite allvar sa...

Hej vännen!

Gul grej att matcha med blomman! Jag brukar matcha med presentpappret....ditt tips ska jag använda..tack!

Ha det underbart gott!
Kramelikram Veronica