tisdag 13 mars 2012

Same same but different!

Det här kortet har jag visat innan, men nu är det lite extra "tillpiffat" när det har fått en mottagare...


Före...


Bra att ha lite halvfärdiga kort på lager och bara behöva fixa till det sista... Sparar lite tid!

Här är stämplarna jag fick i läsartävlingen hos SWE Scrapbook. Många härliga och roliga stämplar från Gummiapan. Tror de tillhör mina nya favvisar!!



Har redan testat några av dem, men det får ni se en annan dag!! Min lediga dag blir en jobbardag istället i eftermiddag/kväll... så kan det gå!!

5 kommentarer:

Lena sa...

Ja, det är jättebra att ha lite kort på lager. Så många fina stämplar du fått, roligt! Ha det så gott. Kram Lena

Mahlin78 sa...

Visst är det bra med kort på lager som går att piffa, detta blev ju riktigt snyggt!!!

Åh vilka härliga stämplar, blir sugen på att köpa flera av dom själv :-) Kram kram

Eva sa...

Grattis, grattis så roligt att få så månhga!
Kortet blev ju extrafint efter tillpiffandet!
kram

Galenskap och lite allvar sa...

Hejsan svejsan kompis!

Snygga kort som vanligt...ja, kort som ligger och väntar på att användas är alltid bra!

Jisses, vilka härliga stämplar..hur snygga som helst! Ska bli kul att se hur du använder dig av dem (jättenyfiken)

Ha det gott och sköt om dig!
Kramelikram Veronica

Lilla Pyssel Inger sa...

STORT GRATTIS till alla dom underbara Stämplarna som du har fått så himla kul:)

Ditt kort är jättefint och vilka härliga färger:) Är övertygad om att mottagaren blev super glad :)

Blir jätteglad över ditt besök hos mig och ditt avtryck:)
Att någon uppskattar det man gör värmer mycket så STORT TACK :)
Å båt kortet till min kära Henrik blev mycket uppskattat kul att du också gillade det:)

Önskar dig en riktig trevlig fredag och helg:)

Kramar från Lilla Pyssel Inger ♥