lördag 16 juni 2012

Titeln i fokus!

Som ni förmodligen förstår, så har jag gjort det här kortet till en 50-åring,
och endast i rött, blått & vitt.
Första bilden blev suddig ser jag nu och kortet är redan levererat,
 så tyvärr kan jag inte fota om, så kan det gå!!


Papperna jag använt kommer från Maja Designs "Skärgårdsliv". Den runda diesen är från Marianne Design
och den röda bården är utstansad med en Martha Stewart.


Bokstäverna har jag stansat ut med QK alfabet "Maggie". 
Stansade ut både i vitt och rött CS för att få en extra effekt,
 och på det röda har jag även lagt ett lager med crackle accent.


Det rutiga nätet och zick-zack-sömmen runtom kortet är stämplar från Gummiapan.

Jag deltar i utmaningen "Titeln i fokus" hos Scrapgalen med det här kortet!!


6 kommentarer:

Linda-Marie sa...

hejsvejs
Kanon snyggt kort som vanligt:)
rött-blått-vitt är så snygga ihop

kramiz

Majsan sa...

Men såå snyggt kort, superhärliga färger, gillar massor :)

KRAM MAJSAN

Anneli Mellstrand sa...

Super fint kort gud vad läckra färger ihop , kommer absolut att testa den färgkombinationen...

Pillan jag har rätt så många stansar , det har väl alla hahahahahahahah

Trevlig helg
//anneli

Eva sa...

Rött, vitt och blått en klassiker som aldrig blir fel!
Somrigt, härligt och lagom "moget" tycker jag ditt kort är till 50åringen.
kram Eva

Galenskap och lite allvar sa...

Så himla snyggt det var med "dubbla" bokstäver...det måste jag prova när jag ska göra ett kort nu ikväll. Kan bara hålla med om att du har valt snygga färger ihop, riktigt somriga och ett underbart fint kort!!!

Stora kramen till dig fina du!
Veronica

Ulrika sa...

Härliga färger och ett jättefint kort! Kyl att du är med och tävlar hos oss på Scrapgalen! /DT Ulrika