fredag 5 oktober 2012

Det bortglömda inlägget

Det här inlägget skulle jag ha bloggat i början av sommaren
för att önska Er alla en härlig sommar!!
Nu blev det bortglömt, så jag säger istället 
"Hoppas Ni hade en skön sommar" :-)

Här har jag använt det söta jordgubbspapperet från Magnolia "Sweet Rainbow - Wild Strawberries".


Teststämpeln kommer från Pysselmyran...


Fjärilen fick lite glitterstickles på sig... och här gäller det att vara försiktig när man duttar på, nackdelen med när man målar med ProMarkers att det inte funkar ihop med vatten...


Kram till Er alla och ha en härlig helg! 


5 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Åh vilket fint kort! Jag fick riktig sommarkänsla, trots tråkvädret utanför dörren :-) Kram

Charlotte sa...

Vilket somrigt och härligt kort. Gillar pappret med jordgubbar och Tilda är så fint färglagd:)
Ha en skön helg!
Kram charlotte

scrapparewa sa...

Härligt sommarkort, men åhhh vad det känns avlägset... nu är det bara regn och rusk, vareviga dag! Just därför blev jag så glad när jag såg ditt somriga kort! Snart har vi sommaren här igen ;)
Så fint med bara rött och vitt, jättefräscht!
Trevlig helg!
Kram!

Iffa ...... sa...

WOW, detta kortet gillade jag!
så fräckt färgsatt, underbara detaljer och så snyggt färglagt!!
Kram Iffa

Linda-Marie sa...

Här va det sommarkänsla så det sjunger om det och det är en härlig påminnelse om vad som väntar oss på andra sidan julen:);)
Jättefint kort
Kramiz