måndag 21 januari 2013

DT för Songbird Challenge

Det här är mitt första inlägg för Songbird Challenge!!
Blev så himla glad när jag fick beskedet att de ville ha med mig i sitt team :-)

Till den här utmaningen är temat "Baby Mine".
Jag har gjort ett kort med stämpel från Magnolia.
De mönstrade papperna är från Forever Friends och de har blivit en av mina nya favoriter!
Jag har också använt vitt och blått CS till kortet.


De utstansade fotohörnen har jag täckt med Crackle accent.
Bokstäverna är utstansade med ett alfabet "Mini Font" från Cheery Lynn.
Övriga dies jag använt är från Magnolia och Marianne Design.
Har dekorerat med doily och olika blommor.


Stämpeln är målad med ProMarkers... som vanligt!!


Kika in hos Songbird Challenge för att se vad de andra DT-tjejerna har hittat på för att ge dig inspiration!

Jag deltar i följande utmaningar

Inky Chicks - Anything Goes
Deep Ocean Challenge - Anything but square
Cards Gallore Challenge - Anything Goes
Nordsalten Hobbyklubb - Alt er lov
Sassy Cheryl's - Show Me




16 kommentarer:

Laura Bradley sa...

I love this Pillan! So glad to have you on the team. Laura Xx

Sharon sa...

This is a fabulous card for the first Songbird Challenge. Love the image and the papers and embellishments are gorgeous.
Hugs Sharon. x

Charlotte sa...

Så söt liten Edvin och färgerna du valt är så fina. Kul att du är med i Songbird DT:)
Kram Charlotte

Wendy Fraser sa...

Oh how sweet, love how you've personalised it, I'm sure it'll be treasured as a keepsake. Thanks for joining us at I Love Promarkers xx

Linda sa...

Lekkert kort med det søteste motiv! Flott pyntet :)

Takk for at du scrapper med NSHK

Lorraine sa...

Very, very cute card. Lovely. Thanks for taking part at I ♥ Promarkers this week.

Sassy Cheryl sa...

Too stinking cute! Love it.
Thanks for playing along in the Sassy Cheryl's SMThursday fun this week.

Ulla sa...

Så gulligt det blev med Edvin härliga färger.
Kram Ulla

Isobel sa...

Great card thanks for joining us at cards galore and best of luck x

Eva sa...

Så fint och läckert kort du har gjort!
tycker Eva

Unknown sa...

Jättegulligt kort!! Kram

Shirley sa...

What a fabulous and gorgeous baby boy card.

Chris_P sa...

Åhh vad roligt! Stort grattis!!

Superfint kort!!

Mahlin78 sa...

Grattis!!! Kram

Jacqui P sa...

Just beautiful Pillan! lovely details and colouring! beautiful!!
Hugs
Jacqui x

Eva Marie sa...

Så vakkert!
Takk for at du scrapper med NSHK
Klem :)